svar,

  Anonym om Tjejkvällen.:
TBLOMMA<3
   
  svar : forever ♥    
 
Anonym om hejjsan !:
sånna komentarer gör så att man har nån anlednig till att blogga ;)

svar:  definitivt! :D
   
  Anonym om hejjsan !:
usch dt var så äckligt jag kunna inte titta när dom gjorde dt!..
jag åt oxxå tacos xd

<3
svar: usch, så hemskt, :S
   
 
Anonym om rosa <3:
söta ni är :)
hur är dt med poobie? (;
svar : tnx ! (:  det är bara bra , jag gav honom för mkt mat igår bara, han hade bara ätit halvaskålen, men jag förstår han, jag hade hält upp skitmkt runt om skålen också, får nästan ingen tid med han, alltid så mörkt och kallt när jag går ut till han, :S



OLLY ! VI MÅSTE HA EN KANIN DAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0