Tjejkvällen.

Jag tänkte berätta lite mer om tjejkvällen, (:
Först kom vi dit, jag och mojjo kom sist xd, då åt vi tacos (:
sen så bytte vi julklappar,

Titti köpte till mejj
som köpte till Elin
som köpte till Ebba
som köpte till Olly
som köpte till Mojjo
som köpte till Madde
som köpte till Titti (:

sen så fick vi en överraskning av Elin, det var ett varsit armoband, det var jättefint ♥,
sen så gjorde vi julkalendern som jag och Titti hade gjort, det var massa utmaningar, xd
 det var skojjs,
sen så gjorde vi ansiktmask, då sprang alla typ upp och ner och sprang och fotograferade, sen så fick alla stå i kö för att tvätta bort det, xd
sen kollade vi på brüno, (;  lite äckligt ibland bara då vi vände oss om och pratade om ngt annat, hhaha,

jag filmade mest, för det är så kul att kolla tbx på gamla filmer, men jag fick några kort (:



Ebbba hade en väääldigt bra överraskning :D

Alice i tomteluva och korta shorts, xd
jag ser helt weird ut, så mobba inte xd

sööööta ttofflor  ((:

vårann julgran xd

hahah, vårann julkalender xd

vi fick ett varsit armband av Elin <33

ansiktsmask xd



Vi hade sjukt kul, :D
det här måste vi göra flera gånger ! :D
men nu ska jag gå för jag ska kolla på film :))


Kommentarer
Postat av: Mina bby<3

du har en jätte bra blogg!! <33 :)

2009-12-20 @ 13:00:41
URL: http://miiinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

TBLOMMA<3

2009-12-20 @ 20:34:58
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0