TEA :)

 har äntligen gjort allt klart, just nu ska jag bara sätta på en film och dricka lite av mitt varma te,
är inne på min andra laptop så antar att jag måste bjuda på en gammal bild! :)

Har alltid varit galen  ;)
tror detta var början av vintern förraförra året! (08)
eller nejj! ska kolla datum!
hade laddat in dom i majj, men kmr ihåg att TEAM firade sin ettårsdag(hhihi)
så det var i mars :)   2009 ;))



hihi


hhahhahahaah! majja jag har massa bilder på oss där vi är värsta wannabe fjortisarna x'))


nää, nu ska jag kolla på film!
Vi hörs imon! slutar sent efter skolan så kanske inte blir så mkt uptadering !


Kommentarer
Postat av: Elin:)

Hej lilla alexandra lingonben XD

hihi :)

Roligt men vet du vad ?:O

Jag ser ut som: Titta på mig! XD

För jag står på sidan och typ sträcker ut ena benet XD

Jaja ^^

snart har eclipse premiär yeeaaahh !! :D

Och den 31 mars firar tblomma ett års dag :D



Kjjam på dejj alice XD

2010-01-25 @ 19:29:25
URL: http://livetsommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0