Rubrik saknas

hejj där! :))
det blev bara jag och mojjo som åkte till pulkabacken, hahah ,ni får inte mobba oss :o
vi gillar pulkabacken hahha,
vi åkte lite där, men dt slutade med att vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, sen så blev det att vi prata om turkiet, sen reste vi oss upp och skulle gå upp för backen och då såg vi att dt stod en gubbe där och stirra på oss, hehe x'd och jag är typ asrädd för gubbar, (hahah jag vet inte vrf, men tror dt är för att en gubbe flörtade med mejj inne i valbo :o) sen gick han ner för backen, och han vingla typ skitmkt, sen såg vi att dt var vaktmästaren, heheh,  men han var fortfarande skitskum :o för där pulkabacken är är det även fotbollsplan(er) och då bara stanna han vid läktaren och glodde på oss xd så vi skyndade oss därifrån, xd
sen kom vi hem, och då placerade vi oss vid datorn och kollade en massa gamla bloggar, sen då slutade dt med att vi satt vid min gamla blogg och läste, har två gamla, hihi xd
och jag typ dör för hur jag "var" då, lite minifjortis , hhahahahah x'D
hela tin bah; a och så typ så gjorde vi så, och tyeep , och aa" hahhaha xd
och sen i slutet av ett inlägg jag bah: *pusspånosen // Alihzz :*<3* hhihi xd

det är inlägg från typ 2007 - 2008 så fråga inte xd
hahahah, checka inlägget jag hittade nu då:

2007-09-09 en dag att minnas <333

Hej, är sjuuk, astrååååkiiiiiiiiiit!! 2007-09-09 - föralltid <3 Det var den dagen jag å alma blev kompisar ;) VI har varit bästisar i snart 2 år, vi bor långt ifrån varann men håller ändå kontakten <33 inge betyder lika mkt som hon <3x2000 snart kommer pappa å hämtar miie ! mår piiisss !! å ska fira kompisen imon... skit om jag är sjuk dååh! Alma var oxå sjuk ! vi är alltid sjuka samtidigt ! så var däh förra gången oxå ;) <33 alihHJERTAalma <3 Sant



HAHA!
HAHAHHA; men kolla detta då:
Första skoladagenw , sry alma sa till dig att jag börjwa på onsdagen xO sry, "första" dagen gick väl bra XO Fast jag fick plats längst fram , :'( As tråkigt, efter skolan åkte jag mojo å titti hem till bebbe :D Vi åt lite fika först sen kollade jag å mojo på när bebbe å titti spelade spel på ps3 det var fett kul ! <3 Sen kollade vi på en film som hette "picture This" fett grym För Ashley Tidale var määääh i den <33333333 Sen gick jag hem , åt å nu sitter jag här :) ska gö annat nu ! / Mynameisalihandilikeit.almamojotittibebbemaddeollyniägerbäätreänngnannan<333 Förösk lista ut det du ;D <3 äe enkelt!

jag tänker inte länka till den bloggen,! hahha
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0