PANIK ! >.<

gaah, känns som jag inte slösat pengar på skitlänge ! :o måååååste shoppa snart ! måååste!
hehe,
internet krånglar hela tin, så ni fårr ursäkta den dåliga uptaderingen ! :/
kanske är för att jag på något sett har lyckas fått virus på datorn ? hmm..
iallafall så har mama bjussat mejj på ett jättegulligt armband idag :))


förlåt Madde, vet att du har ett cupcake halsband :/
men fick av mami.



nu ska jag kolla min statistik,  den kmr nog säämras inom kort, eftersom jag inte har någon kamera och min blogg kommer bli sjukt trååkig,
ääh. hörni, vi får försöka fixa dt ändå! :)

hihi.

bloglovin

snäääälla ? :) börja följ!

Kommentarer
Postat av: P4P1

Varför haru ingen kaaaamera??

2010-01-17 @ 01:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0