my look today !






Var en sväng på stan idag, letade praoplats,  gick in på ett café, vi fick numret till hon som ägde dt, så vvi ringde, vi ska praoa i valbo, för vi var tre st , och är större där, sen var dt redan en som hade i sandviken, och dt var elin x'))
hihih,
det var jag , Olly, Titti och Mojjo som var där :))
köpte inget, slösade ju alla pengar igår! :o

hihi
men iallafall,
skulle inte ni kunna kommentera och säjja vilken ni är , skulle vara roligt att veta vilka som läste min blogg, sen så vad ni skulle vilja se mer av i den ! :)
och är min blogg bra elr dålig?
borde jag lägga ut fler bilder?`
skriva mer om min vardag?
 vadsomhelst! :)

Kommentarer
Postat av: Elin:)

hihi:)

din blogg är bra^^

2010-01-20 @ 20:27:18
URL: http://livetsommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0