LÅT RIVERSIDE STANNA, SNÄLLA!

världens bästa serie försvinner ikväll kl 23:59.
snälla låt det stanna, snäääällla!
Idag så gjorde Elin Och Titti och Mojjo en makeover på mejj, hahah
det blev inte så bra,
sen när elin skulle hem skulle Titti och Mojjo göra en makeover till på mejj,
och dom gjorde fjortis! -.-'
såg ut som en pepparkaka i ansiktet! :oo
hehe, sen så fick majja skölja ur all mouse hon hade haft i mitt hår,
stackar lilla hår blev så slitet, hahah :p
nu ska jag duscha med hårinpackning och så,
hehe
imon äre skridskor på idrotten, UHGGH >.<'
har aldrig gillat och kommer nog aldrig att göra.

dessutom har jag inga ;o
så lär låna där -.-'
hahah


Har världens gammlaste tröjja på mejj,
det var inte outfiten idag,

fortfarande svart under ögonen x')

nä, nu ska jag lyssna klart på :
John Me - Love is my drug,
låt från Riverside, x'D
var ju bara tvungen att lyssna på hela,
nu ska jag lägga upp alla avsnitt på kära blugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0