jag har just pröjjsat mammas plånbok, jag är så snäll (;

hahah,  Jag fick äntligen beställa sakerna från H&M, var egentligen inte meningen att det skulle bli runt 900 kr, :s hade tänkt mejj typ 500 kr elr ngt, ! konstigt att det kan bli så dyrt för några tröjjor och ett halsband och örhängen ! ohshiet, fast jag köpte ju även en bikini! :)

så här var iallafall min outfit idag;
en aning slapp, och jag gillar inte mina gardiner, är sjukt trött på dom,
dessutom har ebba fixat håret på mejj :)) hon gjorde det vågit :)
hade bara slappkläder på mejj idag, (; hade först lacklegginsen, men sen drog jag på mejj ett par jeans,
bara elin vet vrf :D
dessutom ska jag vara med elin på söndag, hon frågade :D och jag föreslog att vi kunde ha GossipGirl maraton, Hhah. båda like GG ! :d
sen på måndag kmr Alma, ! <3 som jag saknat henne ! :D<3


men vetni !  nu tkr jag dt ska bli sommar! seriöst!
nu har julen och nyår varit,
även fast jag älskar snö, såvill jag att solen ska titta fram,
för det är för jäkla kallt för att vara ute! seriöst,
och jag som är så snorig, kan ju knappt vara ute fem minuts utan att det fryser till is,
antingen får temperaturen bli varmare elr så bostätter jag mejj i utlandet!
shiet asså.
jag som älskar vintern.
dessutom är jag sugen på att bada,
och inte på badhuset elr i badkaret.
jag vill bada i havet.

tur att bengo och mami funderar på att boka en resa till turkiet , tack och lov, isåfall behöver jag bara stå ut ngra månader till !
haha.

vilket dystert inlägg hahah.
lika bra att sluta nu.
hihi.


Kommentarer
Postat av: Elin:)

Japp:)



Jag gillar när det är snö:) Men sommar och bad vore skönt, jag skulle vela sola;D Och jag som normalt inte gillar att sola xD

2010-01-02 @ 16:56:47
URL: http://livetsommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0