Himmerike . <3

hejjsan läsare ! ;) 
ser att några iallafall har skrivit några frågor i min frågestund, riktigt bra gjort ! ;)
ni borde göra som mojjo och skriva , hmmm, 17 - 18 frågor , hahah, nejjdå, 
men tummenupp tilll mojjo (Y)
även om frågorna inte var dom normalaste. *hosthost*
hahhah, majja, <3

idag har jag varit i kupolen,  hiiiimmelriiiket mitt , <3 dock det andra, det första är ju valbo, även om kupolen slår det. :)




i den första pååsen hittar vi ;

svarta tights.
Två t-shirts. (på rean)
Den mörkrosa t-shirten passar utmärkt till ett par vit shorts och mina mörkrosa converse i sommar, (hahh) :)


i den andra påsen hittar vi;

En trukosrandig långärmad tröjja,
mörkblått linne

i den tredje påååsen hittar vi;


en tråkig svart cardigan, haha, men det är alltid bra att ha ! (;

i den fjärde påååsen hittar vi ;

Katten ville också vara med (;
thihi,
ganska tråkiga linne, men sånt som är bra att ha ,
ett svart linne
och ett vitt linne.


Om man får 2 000 i julklapp äre ju klart att man shoppar för det (;

hahah, och som ni nog märker har jag bara shoppat på gina och H&M hahah.
Jag sprang först in på gina, så köpte jag ingt,
sen in på H&M och köpte linnet och den randiga tröjjan
sen in på Gina och köpte svart och vitt linne,
sen in på cubus, men där hittade jag ingt,
sen in på H&M och köpte en cardigan,
sen in på gina och köpte tights och t-shirts,
hhihi

och när jag skriver att jag ska matcha t-shirten med min rosa converse så måste ni såklart få se dom :)



i loooooove pink . <3
thihi

det går otroligt segt att ladda upp bilder
ughh.. >.<'
det gillar vi inte hahah.
men iallafall så är jag otr ledsen för min sumpiga uptadering denna helg,
men har för det första inte mått så bra och sen har jag gjort en massa annat ://
men det ändrar vi på,
men nu fick ni lite bilder på mina nya saker som förlåt, thihihi..

oocch veeet nii ?? Alma elr MAjja kanske ska följa med till tturkiiet :DDDDD <<33
uúuberglad !

hehe..
HÖRS ♥


Kommentarer
Postat av: Emmelist

jag vill också ha rosa converse :D



vad pysslar du med ikväll då?

2010-01-10 @ 17:51:16
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0