hi ppl ! :D♥

hejjsan ! har nyss duschat, :) och som jag är tog jag såklart tid, hahhah , jag duschade i ; 19 minuter och 28 sekunder hahaha.
Hade i hårinpackning och duschade med peeling,och så rakade jag mejj, sen har jag dränkt mejj i body lotion, haha, den som jag fick i julklapp :))♥

imon kmr alma , vi kmr ha skitkul, som vanligt (; ♥
och vi blir ensamma i huset från kl 10 till 2 (på natten) på tisdag ,hehe,  alma är skithappy för det (;
jag vet att bloguptaderingen inte har varit den bästa på sista tiden och det är jag hemskt ledsen för,, men det ska vi försöka ändra på, men  det är ju jullov, och jag tror inte inte ni sitter inne vid datorn hela dagarna som jag och Mojjo brukar, hahha,  nog har ni bättre fantasi och gör andra saker ;) så jag antar att jag inte måste ha världens bästa uptadering under jullovet eftersom ni kanske inte läser min blogg föns på kvällen och då räcker det kanske med att jag bloggar under kvällen ? :)) men jag ska börja blogga tidigare, för det är väl bara jag och Alma som sitter vid datorn till halv tre på nätterna hhahah, xd men när skolan börjar blire nog bättre uptadering och fler inlägg, , promise? :))

aja, idag var jag iallafall hemma hos Elin och hjälpte henne att fixa sin blogg; www.Joshfarrolover.blogg.se
:) och sen så kollade vi på gossip Girl och Elin jag dör , för din brorsa kom ut i precis perfekt ögonblick , HAHAHAH.
men vi han inte se så många avsnitt, för sen kom mamma och hämta mejj, och för jag skulle hem och äta,
jag åt pizzza, ahhah, jag som hade ett nyårslöfte om att äta nyttigar, aja, xd
dessutom har jag satt upp en regel om att jag måste dricka ett glas vatten om dagen och ett glas mjölk om dagen :D

För mjölk gör så att håret växer snabbare och vatten renar huden.
hahah,
men nu har jag skrivit rätt så mkt, så det får räcka (;
hehe. ♥

hugs♥

Kommentarer
Postat av: aalma

hihi ofc vi kommer ha det beedst<33

2010-01-04 @ 00:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0