Hejjsan svejjsan hallonpajj ! :b' <3

ni vet att jag har ett personligt "hejj" hahhah.
om ni har läst inlägget under där jag skrev att jag inte visste vad jag skulle göra efter skolan så kanske ni vill veta dt , haha (;
det blev så att jag, Madde, Elin och Majja traskade hem hit, sen så kom Ebba, vi drog på oss mjukisbyxor och stack ut i snön, och gjorde massa kul, thihi
sen gick vi in och bara slappa ^^ hade iallafall sjukt kul :)

thihi, jag busar i snön, :)
sumpbild, jag vet, tog bara ett snabbt med mobilen, orkade inte hämta kameran för en liten bild,
men majja mobbar mejj och säjjer att jag ser ut som jesus på korset, hahah



har haft jätteont i huvvet nu mot kvällen,  tog en ipren, men dt gick inte över ,! ååh >.<' brukar göra dt.
har bäddat ner mejj i sängen,
glömde ta outfit bild, menmen ://
ska checka lite inne på Modekungen, visar upp dt jag vill ha i ett inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0