hejjsan, ♥

jag vet att uptaderingen har varit SÄMST idag, men har varit i valbo :))
Köpte Present till Titti och Olly, :)

Olly fyllde den 4, (förlåt för sen present!)
OCh Titti fyller den 15 :)
och då åker även bebban ! :'( vi kmr sakna dejj.

och så köpte jag fyra långa ljus, dt var rea så dom kosta två kr st. thihi,
köpte i TEAM's färger :)
TEAM är Titti , Ebbo, ALices (Jag) och mojjos  lilla namn på alla fyra,
och förut bestämde vi en varsin färg. :)
T = rosa,  E = grön, A = turkos, M = orange,
:)
om jag fick välja nu skulle valt skrikrosa :) thihi

så här såg dom ut;


och så kmr dt några snabba outfits bilder;

var lite på "Peace-humör" idag (;


armband från Cocoo :D <3

nu ska jag duscha, sen ska jag fixa en ny lite header ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0