För att jag inte kommer på ngn rubrik. -.-''

hejjsan ;)
lyckade näääästan gå upp kl 9 ^^ hade ingen väckarklocka eftersom mobilen låg nere i jackfickan, så jag vaknade ungefär kl 20 över 9,
tror att jag drömde en mardröm elr ngt, kmr iallafall inte ihåg, tror det var om ngn kalkon, hehe läs det här så fattar ni ; http://pinkribbons.blogg.se/2010/january/ni-maste-hjalpa-mejj-.html
och sen så drömde jag typ att det var första dagen i skolan
och utanför skolan så mötte jag Elin och Madde och dom skulle möta ngn och ge en sak till den personen, hehe så frågade dom mejj om jag kunde göra det , Och så gjorde jag det så jag stod utanför skolan i 35 minuts och jag kom försent första dagen, sen kom jag in och då gjorde jag ngt konstigt, mer kmr jag inte ihåg, sen blev det en skiiitkort rast och jag gick ner till ica, (själv) sen så tyckte jag att jag kunde cykla hem, så jag cyklade hem och gick upp och satt mejj på min säng, xD sen så fick jag typ ett rus och sprang ut för jag kom på att vi började snart, sen så satt jag mejj på cykeln och cyklade ner till stan där hittade jag och Rebecca och en till tjej som egentligen är äldre än mejj så åkte jag tåg med dom till skolan typ, men allt var typ helt weird, xD
hahhaha.

sen gick jag ner och letade efter ngnting och äta, sen gosade jag lite med bellson också, måste gå ut och gå med henne snart,  och kaninburen måste göras ren,
och Jultidningspengarna måste lämnas in, xD
mkt saker att göra,
okejj då, 3 saker,hehe

men vi hörs senare

KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Elin:)

haha okej xD<3

2010-01-07 @ 12:56:40
URL: http://livetsommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0