:'(

 

GGGAAAAAAAAAAAH !   kameran åkte i golvet, och är nu traasigg :@
har som tur minnekortet kvar med alla fina bilder från spanien, (jag har inte hunnit framkalla dom än)

men hur f*n ska jag klara mejj utan cam ? :o
Bengan hade ngn gammal och skruttig på lager, som han köpt i spain,
och när han sökte på namnet på datorn fick han virus, hmm, låter lovande,
hehe,
aja , dt är bättre än ingenting, måste ju ha ngt att fota med i turkiet ! :o
och att fota till bloggen med, :'//

iallafall så rotade jag långt in i gaderoben idag och detta hittade jag;



minnekortet är ju iallafall fortfarande andväntbart! :)

oops , ser ni hur sne zoomen är ? ska inte vara så ! :/


Dags att leta reda på bengans kamera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0