://

nu håller jag på att gå igenon 158 mail ^^  usch,  vi kaaanske hörs när det är klart om jag inte måste sova då ^^ :s kan ta tid med den här segisen ! :s


UPDATE :
har tagit bort nästan alla mejl, bara 10 kvar nu :)
hehe, tog typ en och en halv timme, hihi^^
hade missat massa erbjudanden som jag inte hat ngt emot -.-'
så nu ska jag börja kolla min mejl oftare :)
så lite mejl har jag kvar nu , haha :)



denna msn är privat så dr har jag suddat ut och satt en svart ruta över självaste namnet på msn,
men om ni på ngt sett vill ha kontakt elr så kan ni alltid kontakta mejj via min blogg mejl;
[email protected]

det är då inte meningen att ni ska adda den och sitta och chatta med mejj haha ^^
men om det är t.ex. ngt som hur jag fick in cocoo bannern elr så kan ni alltid mejla , om jag då inte svarar så får ni skicka en kommentar ^^ :)
okejj ?
nu ska jag checka den mejlen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0