^^

skulle gått till mojjo idag, men hann inte för jag blev klar vid fyra ungefär och det var vi bestämde att jag skulle gå till henne, men så kom mamma hem och vi åkte och kollade på ett hus, 

Och jag är inte riktigt säker på om det finns omodernare hus, gaah, jag typ spyr, vill aldrig sätta min fot där igen, :o

hehe, men här kmr några snabba outfitsbilder;



liten egen remix med halsband hehe.
Svart kedja med hjärta på  - Ur & penn  79 :-
Röd halsband - Glitter - kommer inte ihåg pris köpte för typ ett årsen,
Silvrig kedja - vetej :s
Röd randiga tröjja - Gina tricot - 149 :- ? kanske, vet ejj
Svart linne - Gina Tricot - 99 :-
Svarta lackleggins - Gina tricot , (vetejj pris fick i julklapp)
bara för att ni ska få se´hur mitt ansikte ioch så var idag så får ni världens fulaste bíld :s

svarta nerdglasses -  Cubus - 49 :-
Svarta örhängen - JC (vetejjpris, fick av titti ,  tnx <3)
ja örhängena är min favvos , :))
vetejj vad snoddarna är ifrån hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0