Cocoo.se

som ni ser så har jag lagt till cocoobannern på min blogg! :D
Jag tkr att så fort ni har läst mitt inlägg klart ska ní klicka in på Cocoo.  :) (länken öppnas i ett nyss fönster)
min länkar brukar ibland krångla så då får ni klicka här om det inte går; http://www.cocoo.se/
 


Här kmr några av mina favoriter :

Halsband -  245 :-


Ring - 145 :-

Hårrosett -

Ring - 165 :-

Armband - 125 :-

Halsband - 165  :-  (haa, jag växer aldrig ifrån Hellokitty :) )




några av min favoriter :)
Älskar också Cupcake halsbanden, men sånna har Ebba och Madde så känner mejj så "härmig" om jag säjjer att jag vill ha dom,


Jag har redan tre st sm från Cocoo ;
 egentligen 4 st ^^
för i somras när jag köpte FRIDA tidningen så fick man ett flätat armband med,
och för typ två månader sen när jag var inne på cocoo så såg jag det där ^^
så jag har fyra st :)

det flätade armbandet,


Ibland är min kamera så bra , hehe^^
och ibland såhär;
fast man måste hålla kameran väldigt still för resultat som ovan, xd
Och Alma veeetdu !
Alla kort är tagna utan blixt ! :D
Alma håller på att tjata på mejj om att ta med blixt,
men jag föredrar att ta utan !  haha :)



Kommentarer
Postat av: Maddie^^

dt där armbandet med peace och ett hjärta vill jag oxå ha + precis dt där halsbandet x)

du får inte bli sur/ledsen om jag köper det ?<3

2010-01-08 @ 17:06:46
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0