BUDDHISM

alla 200 inlägg på bloglovin lockar mer än denna buddhism bok.

lite svart under ögonen efter duschen x')

har gjort omslaget själv, hehe, lite snabbt bara,
nä nu ska jag återvända till Buddhas konstiga regler och vad han bestämde och hade för sejj!
vi hörs imon!
ska kanske hitta på ngt kul då, så då hörs vi efter dt, på kvällen ?

ochjuste! en sak bara,
Vissa klagar på min uptadering,
Och jag vet, jag har inte varit den bästa,
Men jag är ute och roar mejj och har kul,
Jag sitter inte inne vid datorn hela dagarna och bara bloggar,
jag slänger mejj inte framför datorn hemma hos en massa kompisar
Mina kompisar och min familj går såklart före bloggen! men det förstår ni nog?
Jag är ute och har kul som sagt, jag lever dagarna fullt ut, skapar massa fina minen osv,
Och det ska ni vara jäkligt tacksamma för! för då får ni en roligare läsning,
men ska försöka bättra mejj,  en aning.
Men nu vet ni.
Men det är väl faktiskit inte mitt fel om ni sitter inne vid datorn hhela dagen efter skolan?
och väntar på att en massa bloggar ska upptadera,?
det är väl klart att vi inte tänker skita i våra vänner för att ni ska få en läsning?
juste
Ngn som håller med?

Kommentarer
Postat av: Elin:)

Håller med :)

2010-01-27 @ 17:28:26
URL: http://livetsommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0