ALMA har varit här :'D<3

hejjsan! jag vet att jag har varit världens sämsta på att uptadera! :'oo
men lärde skynda mejj att göra mejj klar idag, så hann inte blogga, sen åkte jag till falun, sen har jag bara firat pappa och så,
sen kom alma hit , så tog vara på tiden med henne, 
vi har mets bara babblat och käkat lite godis, och så,
nu ska jag städa lite , mest plocka ordning på saker, läsa lite bloggar (har inte gjort det på typ två veckor! :o dt är därför ni inte fått ngra kommentarer Madde och Elin! ) sen så kanske det blir att krypa upp framför en film,

hmm, filmen lockar mest! bloglovin får vänta tills imon! hihi!

jag är suuuper trött! xd

palljett tröjjan idag! :)
Alma har alla bilder, som ni kanske minns har min kamera krashat! -.-'

Kommentarer
Postat av: Elin:)

Oki hihi ^^

snart är det premiär för eclipse, LÄNGTAR! :D<3

Ska se på film snart så tjingeling x))<3

2010-01-24 @ 16:52:07
URL: http://livetsommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0