åååå, usch -.-'

Allt detta hade jag beställt hur H&M katalogen,
som tur har mamma inte skickat  iväg dt, så ska beställa nya saker ist!
för detta är inte riktigt min stil längre x') vet inte vad jag tänkte med , menmen x'd







Hade beställt fler saker, men detta var dt jag inte gillade!
ska beställa det här ist!

Midjehöga short *tummenupp*

kanske ska beställa denna söta kjol, men bara kanske x'd


hittar inte direkt ngt mer som faller mejj i smaken,  jag beställer nog lite midjeskärp och så, :)
har beställt en marinblå/vit randig bikini iallafall :)
hihi,

är otrolig glad att mamma inte skickade iväg dt där!
för då hade dt bara legat och skräpat i byrån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0