tjihhoo ! :D

 ja du, dt blev inge valbo för mejj idag elr, 
dt blev lite problem som jag inte har lust att ta upp på bloggen för jag tror inte olly skulle uppskatta dt ,,,
ingt bråk mellan oss girls , menmen,
jag får skjuts av mamma dit imon, ! sorry Elin , vet att vi skulle fixa bloggen då ! men jag visar i skolan, men, ladda upp en bild som du skulle vilja ha som Header ,  du klickar på "skapa" och sen  "bild "  ((:  ladda upp bilden i 1000 på strlk ! (: , jag förklarar imon, ok ? ((:

aja,   jag och Olly blev sugna på glass, efter jakt på glassbilen som vi hörde men inte hittade så bestämde vi oss för att traska ner till ica och fixa oss en varsin Ben & Jerrys  ! och där möttte vi ollys papppa,   så han bjöd oss på en varsin Ben & Jerrys ! försökte övertala att jag kunde betala själv, jag menar... den kostar ju  52 spänn, men han ville så gärna, so why not ? ((:  himla schysst iallafall, sen gick jag och ollly och tröstade oss med den  framför The Hills !
jag är en räddare i nöden när man blir sur på sin mamma och syster, dt första jag föreslog var glass ,  HAH x''d

men nu ska jag ladda in bilder till datorn innan jag hoppar in i duschen och har ett litet spa för mejj själv, heheh, inte ansiktmask elr så, xd
dt ska ske nån dag i veckan ! (((;

nu börja Becca grina för nåt onödigt, och hon skriker, en riktigt liten suris dt där...


aja, vi hörs , ! 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0