suuck -.-'

 jag och majja ville ha ansiktmask och hårinpackning, så vi tänkte , men vi traskar ner till ÖoB och köper dt, finns ju mkt billigare där och exakt lika , så gick vi dit , och då visade sejj dt att dt var stängt , båda blev typ skitsura, så då gick vi till Willys , och dom två ligger ju så långt ifrån varann som dom kan, och vi gick värsta omvägen eftersom jag inte hittar såååå bra här i falun, så dt tog skitlång tid,  och när vi kmr dit så finns dt bara hårinpackning, men inte ansiktsmask, -.-''  så vi har gått skitlångt i onödan idag, men jag har fått med mejj massa saker hem (A)
eftersom vi gick in på volvo på vägen hem, så då köpte jag en sak där också (;

 har fått med mejj;
Tidningen Vecko revyn,
Tidningen Frida,
Ett  kilo jordnötter, hah
Tuggumi,
hårinpackning,
 


   runt 150 kr ? ;o

haha, vi lever bara en gång,  (;
antar jag (;
fattar inte vrf ingen ville komma och hämta oss? ;o

thihi, jag och majja är helt slut  i benen -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0