sick,

hejj, jag är hemma och är sjuk, //:
Jag hade skitont i huvve igår och kan inte dirr säjja att dt är bättre nu //:
jag ska snart försöka dra på mejj några kläder, sitter fortfarande i pyjamas,
ska bara vänta på att bella ska vakna, hon ligger på min säng och sover,
sen ska jag ut och gå med henne,
 even if you are sick you have to do what you must do,

snön har lagt sejj här på marken , så hilma fint, önskar den stannar ett tag iallafall,  vill gå ut medans den är kvar, ingen har väl sagt att man blir sjukare av att busa lite med sin hund på tomten ? jag smittar ju iallafall inte ngn annan (;

sen ska jag göra en rykande kopp te (Så kanske dt onda i halsen försvinner) , jobba lite matte, vill inte komma efter, fast har ganska svårt att koncentrera mejj när jag är förkyld, sen lite senare ska jag kolla på twilight,

dagen hade varit underbar och jag inte hade varit sjuk, SUCK !
ska be mamma köpa hem ipren, hatar verkligen huvudvärk, -.-'


Dessutom alla bokmalar !
jag har just läst ut en ny utgiven bok från Emma Granholm, ni kanske känne igen henne från "liv & och lovisa" och "Simon och Soife " hon är min favoritförfattare, näst efter Stephenie meyer då (; (författaren till twilight,)


Fick Liv&Lovisa i julklapp förra året , (;
Alma, Majja och Jag älskar den boken,
har inte läst Smon och soife än, Men alma säjjer att den är bra, (:
ska kolla på bibban (bibloteket) vid skolan om den finns där, (;
Den här gången läste jag "ett nytt liv på köpet " och den var verkligen jättebra !  (:

klicka på bilderna för större,

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0