Redigerad bild på Elin (:

Före

Efter ;




Sry Elin, Din cardigan blev rosa av alla efecter ,, kan inte neka att jag inte älskar rosa, men den var ju colare i verkligheten (färgen på cardigan) den var så egenstilig lix (; thats cool, att du vågar stå för din egen stil och skiter i vad andra tycker,  beundrar dejj för dt ! (;
Dt var drf jag skrev " I dare to stand on my own"

sry elin, hade lite tråkigt bara x'''d <3

 (klicka här för att komma till elins blogg (: länken öppnas i ett nytt fönster))

hihi, nu ska jag duscha,


Kommentarer
Postat av: Elin!:D<3

Hejhej alice!:)

Tackar tackar jag beundrar dig med:)<3

NU KOMMER THOMAS ERIKSSON!!

måste gåååå!

Puss o kjjam<3

2009-11-18 @ 10:13:39
URL: http://livetsommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0