plugga plugga plugga,

hejj,

jag håller på att plugga in massa historia om andra världskriget,
 -.-'

har prov imon, sen äre tv, ni hör nog inte mkt mer från mejj ikväll,
 
hörs imon !

dax att återgå till plugg plugg och plugg -.-'







suck, jag har jobbat skitmkt nu, håller på att somna, huvudvärk har jag också fått, -.-'

ajja,  vi har idrott imon , först av allt sen äre prov, ... men ska inte vara med på idrotten pågrund av hosta, mitt lilla ätproblem som börjar gå över eftersom jag bad olly tvinga i mejj massor av mellis, eftersom man inte hade ätit ngt på hela dan så vräkte man sejj ju såklart i sejj, och när jag tänker tbx på dt mår jag illa, nu fick jag lust att spy, hehe, aja , tbx till vrf jag inte ska vara med på idrotte, jag får plötlsiga huvudvärkar som kmr ibland(bara vissa dgr) och jag är välift förkyld, så jag antar att jag får läsa på mer då,
hörs (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0