Nystartad Blogg (Agaiin)

hejj (:

hehhe, antar att dom som läste min blogg på Devote kmr läsa den här också,
Har haft tre tidigare blogga på Blogg.se förut , sen skaffade jag devote.  men dt  började krångla tillslut, men kmr fortfarande logga in där och läsa nyheterna på framsidan (: x'd

jag är inte så duktig på att skriva om mejj själv tihi,
men är en 12 årig tjej som älskar att fotografera, läsa, Kolla på film, vara med kompisar m.m,
jag har en hund som heter Bella, hon är skitsöt ! :'D
Har också en Kanin som Heter Poobie, Han är en lurvig liten sötskit ! ((:
har 6 bästavänner, sen har jag också en jättebra kompis som bor ganska långt ifrån mejj vid namn Alma ((:
har 4 systrar ((: Tre storasystrar och en lillasyster, bor i ett litet sött radhus i lilla gästrikland, 
Mina  föräldrar är skilda och pappa bor i dalarna, och mamma i gästrikland då (;

hoppas ni like my blog ! och att ni stannar ,

Här kmr tre snabba bilder, ((:

klicka på bilderna för större (:

sötaste bella  ((: ♥


jag, antar att ni kanske vill veta hur jag ser ut.

 Mina bästavänner, Dt finns inga bättre, Niärbäst ♥




Å! just dt, jag älskar allt som är rosa , B&J,  och jag STTTÖÖÖÖÖRTÄÄÄLSKAR TWILIGHT !♥
och kläder ofc ! (;
 nu ska jag fixa profil och kategorier och länkar och så ! hare så bra (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0