nya klääädder !! TIHI :'D

okejj okejj, förlåt , ! sa att den som ville va skulle ringa , men jag åkte till valbo köpcentrum med mamma, med flera, sen hem till Morfar,

ni har väl inte glömt att dt är farsdag ? tihi,
grattis pappa ! duärbäst !

jag fick med mejj en liten gullig sak till pappa hem, också ! från becca och mejj då (;

sen har mamma och jag bombat med kläder, (;
dessa skönheter fick jag med hem iallafall ! (;

Störtdiggar den stora tröjjan, och jeanslegginsen fick man med när man köpte nåt annat, (för lite billigare pris , )



mamma tyckte jag skulle ha en röd tröjja också, hon är helt tokig i rött,

shietsnygga jeans också ! :'D


Jag är TEAM EDWARD när dt gälle Twilight (;
Skulle inte köpt tröjjan om dt stod " I love wolfes" (; för jag älskar ju vampyrer u know ! (;
För er som inte ser vad dt står ,
dt står "I   "äpple istället för ett hjärta" vampyrer", Ett äpple pågrund av att dt är dt på första twilight boken , (:


dom är jeans tightsen kom inte med hem idag, dom hämtade jag och mamma ut häromdagen, do m hade kommit med posten ((:
skitbild, men who care, dt är väl bara mina friends som läser bloggen, or ? (;



aja, snart börjar gossip girl,
ska läsa lite andra bloggar innan jag ska kolla på dt, !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0