Kupolen ♥ Marabou Yoghurt Rasberry ♥ New moon

hejj där, nu är alma här (;
vi var i kupolen idag, men jag hittade bara smycken, hahah ! :D
sen var vi på New moon!
började grina två gngr hahah,
först när han lämna henne, man verkligen känner hennes smärta,
sen när hon springer upp mot han i slutet när han försöker ta självmord och dom går in och lix återförenas, heheh :'/
hade såklart min "i "äpple" vampires"  fick rysningar när jag såg edward ! hahha x'd

älskar new moon , ♥
skulle kunna se på den hundra gngr ,♥

detta fick följa med hem idag ;

klicka på bilderna

mitt fina happiness halsband, (:  suddig bild  på örhängena , menmen,


Finahjärtörhänget (: hjäthalsband, (:
     


var nog inte riktigt på shoppinghumör, idag, menmen, dt var kul iallafall (:

Kommentarer
Postat av: Centi

Hejhej:)<3

Du måste hjälpa mig med min blogg nån dag:)

För jag ska nog bara blogga på www.centi.blogg.se :)

Så jag behöver lite hjälp:)<33



Btw fina smycken:)



2009-11-29 @ 18:21:35
URL: http://centi.blogg.se/
Postat av: Madde

jag tänkte köpa ett sånt där happiness halsband förut :)

2009-11-29 @ 19:21:38
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0