jagvillhasommarentbx, nu,

vi har ännu inte gett oss oväg, så lika bra att blogga då, sitter här och kollar ut genom fönstret,  solen skiner som på en varm sommardag ... 
hehe, hösten har nyss börjat men jag längtar ändå till sommarn ://

heheh, Jag som i vanliga fall älskar hösten, vad har hänt ;o

jag vill kunna dra på mejj min bikini under shortsen och snygga linnet,
kliva ut ur huset , mötas av en härlig sol,
traska genom skogen , hem till majja och flyta runt i hennes pool,
jag vill ringa Tblomma och bestämma att vi ses vid hedåsen, cykla ner dit och bada och äta glass och bara sitta och prata.
jag vill kliva ut och lägga mejj på studsmattan och sooola dagen lång,
jag vill ringa ett par friends och bjuda hem dom då vi dricker iskalla saft och sola och spela spel,
jag vill sova över med bästa Majja , käka benandjerrys och sova ut på morgonen,
jag vill sitta i bilen i en timme påväg till Alma,
jag vill ligga och sola på stranden i öland,
och sen på kvällen gå på konsär,
jag vill åka kryssning med kusin och springa runt på båten och skrika och skratta,
Jag vill läsa Twilight böckerna i skuggan och komma in i en annan värld,
jag vill åka till falun med majja, cykla ner till badet och ligga och sola,
Jag vill lyssna på fräck musik i mp3n medans jag cyklar ngnstans,
jag vill köpa  "Frida - sommarspecial" och en Marabou sommar och placera mejj i stolen på altan,
Jag vill traska hem till bebban och göra smoothie,
jag vill cykla med olly och majja till den där gömda stranden vi hittade i säljan och ligga där hela dan,

 jag vill återuppleva sommarens minnen,, flera gngr om,  ♥

aja, vi ska åka om en 20 minuter kanske, så jag ska platta håret och såntdär innan jag traksar ut till bilen,


hörs imon elr ikväll, <3



Kommentarer
Postat av: Madde^^

jag vill ha vinter (;

fast dt där lät ju inmte helt fel dt hll xd

2009-11-25 @ 07:58:01
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0