hemma från new moon <3

hejj där !
jag har ändrat min blogg lite (:
den var så dyster nyss, och vi behöver ngt som lyser upp dom dystra vinterdagarna, hahha (:


är iallafall hemma från bion (: den var jättebra
sålänge som man väntat ! och så precis sista dan sänker dom åldern ! :D
dt var ju jättekul att gå på premiären också ((:

iallafall, tidigare idag så var jag med olly, vi hade bloggfotografering :)
bjussar tre kort var ! :D
alla bilder går att klicka på för större bild (:
  

  

           


hhhahah, måste bara bjuda på dom här två flumkorten på oss också (;

 



hehheh, har märkt att min kamera börjar bli sump :/ och dt är ju inte alls bra , eftersom jag älskar att fotografera :/

denna kamera står på önskelista tills julen ,
Pappa, spring och köp ! :D
rätt bra mega pixels, och dessutom en skärm där fram så den jag knäpper på ser sejj själv och jag ser mejj själv när jag tar ego-pics, (mobba inte, dt är kul (;  )
dt är typ dt ända jag vill ha i julklapp , heheh ,
av mamma har jag redan önskat mejj alla inbundna twilight böcker,  mormor fick äran att skriva upp "alla twilight böcker med engelsk text" på hennes lilla lista där hon förmodligen skrev saker vi ville ha (;
 
Samsung st550


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0