hah,

fixade klart lite med jultidningarna idag , jagoch mojjo, bengo får fixa dt sista imon (;
annars har vi inte gjort ngt annat typ (;

jag får hem ;  presentkort på JC 500 :- Sminkbox, och då hade jag typ 80 poäng kvar så då tog jag Mamma Mia filmen, (;

Majja tog en kamera ur andra tidningen, men vi lärde dela upp oss på dom två så vi drog lott om vem som skulle få vad lixx,
men dt gör inte så mkt eftersom jag redan har en kamera , (;

aja,
nån som vill hitta på ngt imon ?

Onsdag har jag fotografering med min personliga lilla bloggfotograf, och jag har även blivit utnämnd till hennes oxå (; så då blire bloggfotografering och fix med bloggarna hela dagen. helt upptagen då,  så då kan jag inte (;

Torsdag funderar dom vi i Tblomma att åka upp till stan och göra nåt kul,
blir väl att köpa nåt litet kanske , men jag tänker dra med mejj så många jag kan in i provhytterna och prova så fula kläder som möjligt,
(Elin och madde, ni kan följa med, ni behöver inte pröjjsa era sparade pengar, ni får prova skojjsiga kläder med mejj (A)  )
fredag funderar Ebba på att ha tjejkväll för Tblomma,  med sova över kanske ! skojjskojj, !

 

Typ världens roligaste vecka elr ? (A)

 

som ni kanske märker så är vi i Tblomma  bffae  (best friends forever and ever )
hihi !
fast vi är verkligen olika, men dt är ändå bra , för då lix har alla så många ideer ! (;

tihi (; nu ska jag redigera en bild i picnik,   ! , 

 lovar att fixa min blogg snart, den är ju typ hemsk , x''d
hugs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0