detta är ett väldigt onödigt inlägg som inte ens ngn behöver kolla på.

 ursäkta men ....


 JAG KAN INTE FATTA ATT JAG HAR SETT NEW MOOON  ! !
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!

så många dgr jag har väntar över 500 kanske ?  när man lsäte på olika bloggar  "nu äre bara 200 dgr kvar tills new moon premiären, inte långt kvar! " och nu har den lix varit, 

asså Filmen var dt bästa jag ngnsin har sett typ, !!!!!

men jag kan knappast säjja att den var bättre än twilight, eftersom Alice och Edward inte var med lika mkt i den , och dom är mina favorit karaktärer, ((((:

Twilight och New moon är EXAKT lika bra , båda är bäst <'3,  då vare bara att vänta tills juni då nästa film kanske kmr ((: <3
underbar. denn poster sitter uppe på mitt rum, thihi (:


 ursäkta, jag lärde skriva av mejj,
jag brukar inte ha ngt problem med att tappa kontrollen elr så, men när dt gäller twilight är allt helt kört , x'''d


jag skulle vilja springa ut och bara skrika , men tror inte grannarna uppskattar dt, kl är lil 22.58  tihhi xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0