bilder från badet (;

 Igår var ju jag och mojjo på badhuset,  och vi fick låna pappas kamera,  den tål vatten så då tog vi en massa kort, och jag bjussar på några ((;

klicka på korten för större,

hahah, röda rutchekanan är kulkul ((;


majja tog kort på sejj själv med kameran under vattnet x''d. jag skrattar så att jag nästan dör varje gång jag ser dom,  tur att man lyckas överleva hahah , ((;





haha, när vi åkte röda så kom dt två killar som slängde sejj i för att hinna ikapp oss , och sen så satt dom och hållde på att knuffa på oss och så, och jag och mojjo typ skrek hela tin, och dom hållde på att dö av garv, sen så skvätte dom vatten på oss när vi åkte forsen, xd


aja, hahah
thats was a funny daay ! när jag kmr hem till mamma ska jag fixa min blogg,  lovar !

kram  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0