Valbo ♥

Valbo är mitt himmelrike, näst efter kupolen. (;
hahah !  jag älskar att shoppa (;
(för er som inte vet så är Kupolen och Valbo två köpcentrum, )

aja, så nu har jag fixat Skor till julafton, och ett par nya jeans,
 skulle köpa spetsrumpbyxor också, hittade ett par på H&M men jag plockade på mejj presenter till Becca och dt blev 183 :-  SHIET ! dt var inte meningen att dt skulle bli så dyrt, så då hade jag inte pengar till mina strumpbyxor, BHUHU ! :S

aja, hahah






Ehm, jodu Ebba !  Jag frågade majja om dt var sånna här skor du hade, Och hon sa att dt inte var dt , så jag köpte dom, äre sånna du har ? förlåt i såfall !


jag vågar inte riskera att lägga ut bild på vad jag köpte för presenter till Becca, eftersom hon ibland kikar in på bloggen min, (´jag vet, hon är ¨7 år, xd)
haaha, dessutom har jag och Mojo fått hem "Fem förlag" sakerna som vi ska dela ut till alla som köpt, och då har jag även fått mina premier som jag fick för att jag sållde,  En sminkbox, En film, och ett presentkort på JC på 500 kr ! :D
så ... nån som har lust att åka till gävle för shopping, ?! :D


Kommentarer
Postat av: Bebban

Lungn alih det är inte sånna jag har ;D<'3

2009-12-07 @ 14:33:03
URL: http://bebbissh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0