rosa <3

hejj där, idag har väl inte hänt nå spec, var och hälsade på gammelmormor, :)
ska snart äta, sen blir att kolla på gossipgirl,<3 me like (Y)
ni kommer väl ihåg att jag köpte lösnaglar igår? då fick man ju 24 st, så jag har satt på dom som blev över , och målade dom rosa (:
jag lägger upp bild på dom senare för nu ska jag äta,
men vi hörs , <3


oj, juste jag lovade att visa upp bilderna jag redigerade på mejj och bella,

här är dom;
blev bara tre.
och inte världens bästa, ignoera mejj på dom, jag ser drogad ut,

(klicka på den )




HUGS ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni är :)

hur är dt med poobie? (;



2009-12-20 @ 20:30:36
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0