PLUGG OCH DÅLIG UPTADERING, -.-'

ledsen för dt, igår lärde jag skriva   klart dt sista i NO och läsa på det sista inför provet imon, och idag pluggar jag lika mke med,  det vill lixx inte fastna i huvudet -.-'
dessutom blir jag aldrig klar med min design, för jag har inte tid, -.-'
ja, juste, jag håller på med en bloggdesign, ((:



whyye ? -.-' det kanske inte ser mkt ut,
men dt är om ;
Varför måste vi äta?
Muskler,
Huden,
skellettet
Hjärtat,
Lungor,
Leder,

och jag har inte gjort hjärtat, ://, för jag har inte biologi boken,
och vi måste kunnna allt utantill typ,
detta känns inte så frestande.
hehe,
men mamma kmr snart och förhör mejj,
men jag lovar bilder senare ikväll, för jag har några saker att visa i think,

aja, dags att återgå till min NO-bok, BAJJS ! -.-'

Kommentarer
Postat av: Madde^^

dt fastnar inte för mejj hlr! :@

men jag tror inte att hjärtat kommer va med på provet.

men ja vet inte.

2009-12-17 @ 20:36:55
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0