oops,

 hahah, förlåt för dålig uptadering, men jag har faktiskt en ganska bra ursäkt , dirr när jag kom till falun slumrade jag till på min säng och sov till 20:30.  HAHAH xd
Pappa och dom åt mat typ kl 19:00 trorjag, elr 19:30, jag vet inte.. , så dom hade ropat, och becca hade sprungit upp och försökt väckt mejj två gngr, men jag hade tydligen bara vänt på mejj, tredje gången hon kom upp var hon riktigt sur, då lyckades hon väcka mejj xd, så då staplade trött ner för trappan, och då hade typ alla redan ätit, jag borde ju typ varit skithungrig, för dt var jag när jag somna, men när jag gick ner så var jag inge hungrig alls, men såfort jag började äta så kom hungern och då bara vräkte jag i mejj, hahah,
men dt var iallafall riktigt skönt att får sova mella halv 6 och halv 9 ((; hahha,

idag i skolan hade vi film,  så då fick vi springa ner till ica och köpa lite gott, men dt får typ inte vara godis, jag köpte vindruvor, Vitamin Wells (igen, som sagt vääääldigt beroende framkallande,) och exotic godis, ((:
den  Vitamin wells jag köpte nu var med smak av röd grapefrukt och var bra för naglar,hud och hår, den blire att köpa fler gngr , LÄTT, (;  fast nästa gång ska jag smaka den med fläder och citrus smak ((:
dt finns en med koffein i också, xd hha, jag vet inte om jag vågar köpa den, hah, då kmr jag typ bli 100 gngr spralligare, fast jag kanske inte är så pigg, kanske behöver koffein (;  .. hahah xd (läs dom 8 första raderna i inlägget)
sen efter skolan var jag med Elin och Mojjo hemma hos elin, vi flummade mest,
och resten vet ni ju, jag åkte till falun, gick upp läste lite i min bok, somnade.. xd

ojj , föresten ! såg ni på idolfinalen ? jag gjorde dt när jag ätit klart, hade ändå ingt annat för mejj xd
tyckte ni dt var rätt som vann ?
jag har inte följt idol alls, så jag har bara kollat på dom första  avsnitten när dom ansöker ni vet, också är dt ju ett måste att typ se finalen (;
jag är jättetrött nu, så nu ska jag läsa lite bloggar sen blir att sova,

vi hörs <3

den var god, ((:


Kommentarer
Postat av: alma

ngn som behöver koffein är väll jag? ;)

nästa gng vi träffas får vi kpa rätta många vitamin well med kofein till mig så jag INTE SOMNAR MED KLÄDER PÅ OCH SÄGER : JAG HATAR REKLAM! FAST DET BARA ÄR EN FILM, ,haha aliss måsste träffas på lovetr<33

2009-12-12 @ 17:58:03
URL: http://minii0.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0