NYÅRSAFTON !

haah,  jadu, då vare nyår då (;
nu är kl halv 2 (på natten.) hah
så gott nytt år på er, nu hörs vi nog kanske en kortis på dagen, och sen lite på kvällen kanske,

jag borde nog gå och sova nu hah.
men jag bjussar på lite piccs  BILDER,  (jag skulle ju sluta skriva piccs, lixx och ajja,  hela tin, xd)

 


håret är uppsatt i en slarvig knut , där lite hår har lossnat från knuten xd




Jag bjuder (;
nu är klocken  01.53. :s

Alice inte sova.
Alice vara vaken (;

Ska duscha om några timmar. dra på mejj ngt bekvämt, dra ner till ica med mojjo, köpa allt till nyår,
gå hem och göra mejj klar, FIRA ! (;

när jag måste nog sova nu,
men jag viiill inte. :s
nu är kl 01:55, 
ska publicera inlägget ,


Gonatt ,  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0