nyår,

då var kavajjen fixad till nyår iallafall,
kvar har jag; Lackleggins, Lösnaglar, Lösögonfransar, och ngt linne att ha under denna kavajj,


mitt rum ser ut som en bomb, på skrivbordet ligger plattången, och en massa sladdar, chokladkalendrarna ligger slängda på den gamla fula radion, jag vet att rött och olivgrönt i passar, vill måla om dt röda på sängen, och byta säng lampa, på sängens hylla står  massa vitamin wells flaskor, som jag sparar på, en spargris med julklapps pengarna, och ett ljus och ett lyckotroll, fråga inte -.-
skrivbordet är väl det som är väl det som är värst, hah, mitt i allt står min minilapp,
och ni vet att jag aldrig skulle matcha en kavajj med ett kort linne och mjukis byxor, men det är det jag hasar runt här hemma i, utan kavajjen då, den andvänds inte föns först på nyår.

hmm, jag kanske borde städa ?
nu ska jag duscha,

elr vänta , det har jag ju redan gort, så då kan jag lägga upp bild på böckerna jag har lånat från Bibbi :D (bibloteket, )


Kommentarer
Postat av: Madde^^

hihi okidoki :)

2009-12-18 @ 17:09:54
URL: http://honsomehrjag.devote.se
Postat av: Alma

snygg <33 vilka var det som kunde på nyår då

?

2009-12-19 @ 17:21:34
URL: http://minii0.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0