ME (L) GG !

hejj där ! hade egentligen tänkt kolla på Gossip Girl, ni vet ju att jag följer dt, jag älskar dt :) men jag ringde hem till mamma och bad dom spela in dt så att jag kunde kolla på dt imon :)
för jag har inte tid just nu, jag måste packa och duscha, sen hade jag tänkt fortsätta läsa i Breaking Dawn , :)
jag tog ju ett litet break och läste några andra böcker men nu kör jag på igen (;

hahha, nu ska jag läsa lite blogga innan jag duschar,



dt snöa här igår, jag hoppas snön håller sejj :)
till skillnad från många andra så älskar jag snö :)

vi hörs ! ♥

Kommentarer
Postat av: Madde^^

Jag älskar oxå snö ^^

;)

2009-12-14 @ 13:57:26
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0