Majjaochjagliketo pose (;

haha, majja har varit här , vi kollade på en shopaholics bekännelser, :)
det var andra gången vi såg den, och båda tyckte den var bättre nu, :)
det här ordspråket om att filmer alltid är bättre andra gången man ser dom kanske stämmer, hmm :)


Medans vi väntade på hennes mamma som skulle komma och hämta henne tog vi lite kort :)










hahahhh, man blir alltid så snygg på sånna här kort (Y)

men nu ska jag kolla på några av avsnitt ur min gossipgirl box, jag har fortfarande inte sett säsong 1 och 2, började direkt på säsong tre, men när jag fick "upp" mitt intresse för gossip girl efter en väldigt lång time,  då var det uppehåll för sommarn, men jag har ju läst några böcker,


HUGS ♥

(jag ska sluta säjja "Ajja" "lixx" "typ" och så ofta,, det måste vara jäkligt irriterande för er x'd)

Kommentarer
Postat av: Josephine

fin header :)!

2009-12-27 @ 18:31:37
URL: http://josephinestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0