lista,

Nämn något som gjorde dig glad igår: min TEAMEDWARD tröjja (;

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov xd

Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade på något twt klipp tror jag väl (;

Det sista du sa högt: ojj, hur gick det?   (heheh)

Det senaste någon sa till dig: Alexandra har du tagit lappen ?

Vad har du druckit idag: hmm, Te och mjölk , mayybe xd

Vad var det senaste du åt: omelett, (:

Vad var det senaste du köpte: senaste frida tidningen i think,

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit (:

Vad är det för väder hos dig nu: det snöar,

Godaste glassmaken: choklad (Y)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: naje, vet inte riktigt.

Sover du tungt: njae,

Drömmer du mardrömmar: det gör väl alla någon gång?

Trivs du med ditt jobb: inte för att jag har ngt,

Favoritklädsel: typ tights och nåt skönt upptill (;

Favoritlåt just nu:  vet inte, :s

Vad ser du om du tittar till höger: mitt fönster.

Vad gör dig glad just nu:  ganska mkt :)

Vad ska du göra härnäst: frågor här under, och sen ska jag publicera mitt inlägg. ;)

Höger eller vänsterhänt: höger,

Humör just nu:  normalt, (om det nu finns ngt humör som kallas så, (;   )

Favoritgodis: hmm,  vet inte xd

Kläder just nu:  bläddra ner lite så ser ni,

Sommarplaner: det är gamska långt dit (;

Hur många kuddar sover du med: två

Spelar du något instrument: nejj

Morgon eller nattmänniska: natt, ithink

Vad är viktigast för dig: familjen och vänner,

Är du kittlig: hahha, ja

Snarkar du: nej x'o

Stjärntecken: tvilling, (Y)

Äckligaste insekten: stooora spindlar. :)

Längtar du mest efter just nu: nyår och sommarn, :D




 hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0