jag lever :'b

jadu, hejj på er ! jag har inte bloggat på hela dan, så kände mejj typ tvungen att bara skriva ett inlägg, idag ahr jag varit med mojjjo ,  vi fixade jultidningarna som kom igår, vi säljer från två st, mkt saker dt där -.-'

aja,  sen åkte jag hem till falun,och ikväll har jag kollat på Mammas pojkar, och Glee,
hade ingt annat att göra typ så dt blev valet , eftersom jag inte orkade spela sims nå mer eftetr ett tag,
oh, juste,  efter skolan sprang jag in på ica och köpte en vitamin wells dricka (;
den var riktigt god, ((: 
jag tror faktiskt den är beroende framkallande, var på väg att köpa en till lite senare idag, men dt blev inte så x''d

men dt är bara bra att dricka sånna, samtidigt som dt är gott klunkar  man i sejj massa vitaminer, ((:
jag måste börja äta "nyttigare" för fett gör så att imunförsvaret sjunker,
och jag har ju inte skyddat mejj mot svininfluensan !  men jag kmr inte göra dt hlr, men jag ska försöka sluta småäta, jag går nämligen jämt runt och småäter -.-''

 

 

Oh ! juste madde, jag glömde smycken idah :S fast jag hade rätt stora örhängen på mejj, så dom kanske gilldes , hoppas dt hah, jag slapp iallafall undan att limma fast papper på armen ! dt är min och maddes regel (((;


men aja jag ska nog sova nu, hejjdå ♥
gaaah ! jag frestas !


Kommentarer
Postat av: Madde^^

haha jag går oxå runt å småäter jämt!

kan inte låta bli ;)

men jag hade ju inge på mej idag ;)

2009-12-11 @ 14:15:59
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0