Jag drogar Halstabletter. (;

 Jag har hosta , Snuva, Rinner ur ögonen , trött , hängig och jag vet inte mer. men antar att dt inte kan bli så mkt värre.


Hejj Föresten ! hur äre med er då ?
 (:
jag har just fixat en ny header,
tror jag ska byta till den ! :)
Dagen har spenderats med Elin Och Olly, här hemma, vi har lekt med min pincett på ögonbryna, och lekt med min nya sminkbox, ojjs vad kul man kan ha, (; och dessutom hjälpte jag Elin med stardoll också ! :D

OCh sen gjorde vi en liten privat sak,
hahah, en sak som man inte borde göra (;
Tilda, Ebba , Madde och Mojo får veta imon (;



vet att dt är en otroligt ful outfit bild, men vad gör man inte för att bjuda på sejj själv (;







åh juste ! jag har bytt ut Ipoden på min blogg till En affisch som räknar ner Dagarna tills Eclipse !
dt var ju typ dubbelt så långt till New mooon, nu lär vi vänta till Juni på att få se Eclipse, ((:

Tsm klarar vi dt (;
Elr jag måste få er hjälp, ni måste hjälpa mejj att andas och behärska mejj så att jag inte flyger ner till dom och säjjer åt dom att släppa filmen tidigare ! (; hahha,

men nu ska jag ta ett pad och lägga mejj i ett bad med min twilight bok, jag har börjat på fjärde nu (;

(vill ni veta en hemlighet? klart ni villl, jag gråter varje gång jag läser ngnting ur en twilight bok, jag vet inte vrf, jag kanske är mer beroende än vad jag trodde.....)


Kommentarer
Postat av: bebban

Vi måste se Eclipse ;)<'3

2009-12-08 @ 07:14:43
URL: http://bebbissh.devote.se
Postat av: Madde^^

samma som bettan xD

<3

2009-12-08 @ 15:33:44
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0