inte på humör för datorer ! ;o

jag har ingen lust alls att sitta vid datorn och blogga lr nåt,

så jag tror jag lägger ner min blogg....
för jag är aldrig på humör , men jag kanske spar bloggen för att kunna gå tbx och kolla på den ibland, men jag vill inte blogga nå mer,,,,






sista inlägget från mejj då,
jag älskar er ,<3

























HHAHHAHAH ! dt är kul att lura er, som om jag ngnsin skulle lägga ner min blogg ?!  jag älskar min blogg ! Och jag skulle inte klara mejj utan en blogg ! ((;

men jag är inte på blogghumör,
så jag bjussar bara på en outfitbild, (:
                                   detta smycke åkte på idag, (:




klicka på bilderna,
idag bytte vi platser i skolan, hade gärna velat sitta kvar vid Olly, Madde, Elin, Majwes & mojjo ,

men nepp -.-'
 och nu sitter man även längst fram , , ok,, dt är inte så farligt,

men vi måste lära oss att sammarbeta elr ngt , idk x''d

aja, vi hörs ,

oj juste, den 18 december ,  ! julklappstjejkväll med tblomma ! So funny, ni är bäst <3
alla har redan börjat köpa till den dom fick köpa till,
vi köper i en ring,  asså, alla får en att köpa till, antar att dt skulle bli rätt dyrt att köpa till 7 st, x''d

Kommentarer
Postat av: alma

annarsa har jag en skitbra ide, alla köper en varsin julklapp , också bestämmer man ett pris tsm, sen när ni ska ha den dära "kvällen" , lägger alla sina julklappar i mitten och så slår man tärning !

om man får en:

1=får man ta en godis (man ska ha en stor godisskål) :)

2=alla skickar sitt paket åt höger (alla som har fått chansen att ens ta ett paket)!

3=får man ta ett paket( därifrån man har lagt paketn på bordet)

4=DU( den som slår tärningen) väljer två st som ska byta paket!

5= ta en godis =)

6=du får byta paket med vem du vill!

sen avslutar man när alla har ett varsit paket och så öppnar man :D,, ni kanske inte tkr det låter kul men jag har gjort varje jul sen,, tjaa, 5-6 år tbx, och jag lavor IT IS FUN!



om du inte förstår kan du ju alltid ringa och fråga så får de en bättre beskrivning ,, HUGS^^

2009-12-03 @ 11:02:04
URL: http://minii0.devote.se
Postat av: Madde^^

åh alice!

ja gick på dt hahah! xD

2009-12-03 @ 14:59:55
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0