hhiie,

idag var jag och Majja på bio med Rebecca och Felicia, HAHAH fråga inte, xd men ingen annan kunde gå med dom och dom börja typ grina, och tro mejj, ni vill inte veta hur mkt becca skriker och grinar, så vi gick på alvin och gänget 2. haha
och det var en liten kille som bah;  WOW, deras skivka måste jag köpa !

haha, (Det var när tjejerna kom fram.)

sen har jag bara varit hemma och slappat, :)  jag och mojjo har skrivit 20 nyårslöften var, haha xd
onödigt , och vem kmr hålla så många om jag får fråga. hahah.
och på tal om nyår. gillar ni min nya header? inte världens bästa kanske,  men hur länga ska jag ha den ? (; två dgr? innan jag gör en ny , hah,
sen så kollade jag och mojjo lite på film, och imon blire att traska ner till ica för vi ska köpa B&J, chips och dipp, Bubbeldricka , och säkert ngt mer !
det blir skojj, jag ska vara vaken hela natten (; så när mojjo har gått hem sitter jag väl nere med family men jag kmr blogga också , promise ! :D
vill åka utomlands till värmen,    (bild från spanien, våran förra resa gick dit. )



Nu ska jag gå ner och tjata om en utlandsresa till turkiet (hahha) och lite kläder från H&M katalogen ! (;

VI HÖRS !♥

Kommentarer
Postat av: Bebban

hahaha nu äre bara nån vecka kvart tills jag åker xd<'3

2009-12-31 @ 09:36:11
URL: http://bebbissh.devote.se
Postat av: Bebban

hahaha nu äre bara nån vecka kvart tills jag åker xd<'3

2009-12-31 @ 09:36:27
URL: http://bebbissh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0