hejjsan, ♥

hejj där !
idag har vi pyntat granen och gjort julgodis här i falun (:
sen har jag inte gjort nå mer,
innan vi åkte så klämde Bella tassen, :'( hon skrek och gnällde jättemkt, :/
sen när vi skulle åka så stod hon gnällde jättelänge,, fast bengan klev upp en kvart senare typ, (han hade jobbat natt)

kmrsaknaminbella.
   

när vi var och köpte saker till julbakningen så köpte jag senaste frida tidningen, (:
och då fick jag lösögonfransar, men jag spar dom till nyår, ! :)



men nu ska jag äta.
hejjdå ♥



                               


Kommentarer
Postat av: Madde^^

stackarn<3

2009-12-23 @ 20:30:42
URL: http://honsomehrjag.devote.se
Postat av: alma

Haha jag fick nya frida på posten för typ 5 dgr sen, jag sa till moa jag spar dom hära lösögonfransarna tills nyår så tar jag dom andra poå jul !! haha god jul ffs! :* <3

2009-12-24 @ 10:52:55
URL: http://minii0.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0