Hejj ♥

 först å främst ;
jag skrattar typ ihjälp mejj, x'd

läste ni förra inlägget, kolla slutet:
"men nu ska jag ta ett pad och lägga mejj i ett bad med min twilight bok, jag har börjat på fjärde nu (;"

hahh, dt skulle stå : Nu ska jag at ett bad, ska lägga mejj och läsa fjärde twilight bokem medans jag badar.  ., hahahha xd

 

men men,

för dt andra:

svar till kommentarer av Madden och Bebban (visst gör jag fina namn till mina friends :D )

KLART VI SKA SE ECLISPE ! HUR KUNDE NI ENS TRO NGT ANNAT ??? :DDD  jag kmr inte ens tveka att köpa biljetts lix ! :)

så , nu kan jag berätta om min otroligt tråkigt vanliga dag, (;

Har varit med Mojo,  Vi kollade på en film vi spelade in med Tittan,Bebban, Madden och Ollyen (;

hahah, som vanligt skratta man så att tårarna rann när man såg dt där x''d

sen så skulle vi gå med jultidningar vi hade sålt, vi blev av md två st idag xd, sen har dt andra förlaget vi köpt från också kommit :))

sen kom jag hem och då bakade vi pepparkakor, mamma hade köpt nå former som var formade som pusselbitar, så jag gjorde bara sånn hahahha ! :D

sen tog jag ett glas julmust och tog några pepparkakor, väldigt juligt (;

hahha, men aja, dags att läsa bloggar medans jag klurar på vad jag vill ha i julklapp  :D

 

detta står näst högst på "Alexandras Önskelista till Pappa"





snääälla ! :)) annars blire inge kul med julafton :''''s
okejj dååe,, julen är alltid kul x'''d

 

aja, HUGS ! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0