HA !

kikade in på min gamla blogg !
och hittade denna dikt jag hade gjort om Tblomma ;


"Jag älskar er mest
Ni är bäst
Ni är dom som jag inte kan leva utan
Varje dag jag kolla ut genom fönsterutan
Vilket väder dt än är
Så äre alltid Tblommas dag dt är
Sen 31 maj till graven ska jag se till att inget oss händer
Hur dt än blir, Hur bråk å mera än vänder
Systrar för livet, ingen kan oss sära
För vänskapen mellan oss ska vi alltid bära
Tblomma, En blomma som sakta blommar ut
Och dens liv tar aldrig slut,
Den vissnar inte , kmr alltid vara där
Genom lycka och besvär
Titti, Bebbe, Lee, Olly, Mojo, Madde och Alexandra
Vi är starka och stöttar varandra
7 tjejer som blir ett
på ett vänskapligt sätt.
jag svär, jag ska alltid finnas där för er
Jag ska göra mitt bästa och mke mer!
Systrar vet allt om varann
och vi håller hårt varandras hand
Genom alla väder
Fula och morderna kläder
utveckling, fett hår å svett
Genom svårt å lätt
få hjälp av sina vänner
Falla för pojken som inte vet hur man känner
Bli sårad, bli lycklig, Växa upp och bli mogen
Be killen dra åt skogen
Hitta nya saker och upptäcka
Vänta på att såren ska läcka
Köpa lägenhet och hus och flytta till annat län och ort
Få dt man alltid önskat få gjort
Sedan mötas igen med sina vänner
Och berätta om  saknaden man känner,
sedan flytta tillbaka igen
önska sedan att man aldrig gjort dt sen
Få ett bra elr dåligt jobb
vara fattig elr snobb
genom sktisnack och fula grejjer
Kmr vi ändå alltid vara varandras bästa Tjejer .
<3"

hhaha !

Kommentarer
Postat av: Bebban

<'33

2009-12-04 @ 13:56:26
URL: http://bebbissh.devote.se
Postat av: Madde^^

always<33

2009-12-04 @ 18:50:36
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0