gomorronn , (:

nu har jag vaknat efter ngra timmars sömn. ;)  Vad ska ni göra idag då ? ni vet ju vad jag ska göra , jag har skrivit det i ett inlägg där under,, det finns inte så mkt att skriva om just nu, ska duscha om en kvart elr två. sen ska jag dricka en kopp te , kanske äta ngt, sen ska jag gå en långpromenad med bella, frisk luft gör alltid så att man piggnar till (; sen så ska jag kolla när mamma ska till ica och följa med ner, och du har jag dragit hela min dag igen, (fast jag sa ingt om vad jag ska göra på kvällen, haha.) men jag lovar att ta lite kort , och ni vet att jag kmr lägga upp dom (;

och på tal om nyårslöften , har ni gjort ngra ? (;
jag har gjort 20 st.  men jag får väl filma och läsa upp domm ikväll, för just nu orkar jag inte resa mejj upp ur sängen och kolla på lapparna som sitter uppklistrade på dörren, hahah, dom sitter där för att jag ska kunna kolla på dom varje dag och komma ihåg dom,  hehe.
värmen har slutat funger på övervåningen hah, så jag ligger insvept i en filt oc fryyser,

nu ska jag tydligen äta frukost enligt mummy, hahh, får väl duscha sen ist.
ska duscha med Peeling , (A) :D


oh shiet, nu kom mamma in med damsugaren, trodde hon sa att hon redan hade nyårsstädat,

hahah, vi hörs. !


Kommentarer
Postat av: Elin:)

Fin blogg design:)

Gott nytt år!:)<3

2009-12-31 @ 13:17:45
URL: http://livetsommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0